20 de set. 2007 15:05

BOLAÑO AMENAÇA DE MORT UN PERIODISTA DE LA VANGUARDIA

Antonio Bolaño junt amb José Montilla

Avui hem rebut aquest correu electrònic d'un periodista de La Vanguardia que prefereix mantenir-se en l'anonimat:

"Hola, sóc periodista de La Vanguardia i us vull explicar un fet molt greu que va succeir a la recepció de la Diada al palau de la Generalitat, oferta pel president José Montilla. Va ser el 12 de setembre. Òbviament el meu diari no ho pot publicar, però no pot ser que passi per alt. El cap de comunicació de Montilla, Antonio Bolaño, estava parlant amb la periodista de La Vanguardia Isabel García, quan s'hi va acostar el cap d'aquesta, Jordi Barbeta, per saludar. La resposta de Bolaño a Barbeta va ser brutal: "Barbeta estás muerto", li va dir en el que es pot interpretar com una amenaça de mort. En públic i al pati dels Tarongers. El fet és gravíssim però ja sabeu la pressió que està fent Montilla sobre el diari i per tant no podem ser més contudents. Tot i això, Barbeta en parlava indirectament en l'article de diumenge passat, especialment l'últim paràgraf. Podeu confirmar-ho vosaltres mateixos. Sisplau, dono per fet que em mantindreu la confidencialitat, que la cosa no està per a bromes."

La obligació de Tripartit-Watch davant d'aquests fets tan greus és informar a les autoritats competents perquè investiguin aquests fets tipificats al Codi Penal i demanem la DIMISSIÓ IMMEDIATA DE TONI BOLAÑO ja que es el segon cop que amenaça al senyor Barbeta.

8 Comments On "BOLAÑO AMENAÇA DE MORT UN PERIODISTA DE LA VANGUARDIA"

Anònim Says:
20/9/07 15:40

Em sembla a mi que haureu de prendre mesures més contundents, perquè ja és el segon cop que veig al twt que demaneu la dimissió del fanàtic aquest d'en bolanyo, i no us fan cas... o és que esteu perdent la influència amb el poder?

Anònim Says:
20/9/07 16:00

L'article del Barbeta diu així:
Montilla tiene razón
El president Montilla tuvo a bien invitarnos a los periodistas, el miércoles, con motivo de la Diada, a un vermut en un soleado Pati del Tarongers, igual que antes Pujol invitaba a escudella i carn d´olla en Navidad y Maragall a un pica-pica nocturno la víspera del Onze de Setembre. Y Montilla, en el discurso más interesante que yo le he escuchado, puso sobre la mesa dos asuntos de enorme trascendencia que afectan a la calidad de la democracia. El president pidió primero a los periodistas que a la hora de informar distingamos cuando un político habla como representante institucional o como jefe de partido. De las palabras del president se desprende mucha angustia por las declaraciones de su vicepresidente, Josep Lluís Carod-Rovira, que si antes viajaba a Perpiñán cuando no debía o promovía el boicot a la candidatura olímpica de Madrid que acababan pagando los cavistas del Penedès, ahora se ha especializado en anunciar la independencia con tanta frecuencia como si se tratara de un aplec sardanista. Claro, los dirigentes del PSOE se ponen de los nervios, llaman a Montilla y le ponen la cabeza como un bombo, al tiempo que los del PP se rasgan las vestiduras a ver qué pillan. Pero la tesis del president tiene importancia porque viene a corroborar un axioma del periodismo político, tan proclamado como apenas practicado: lo que importa de un político no es lo que dice, sino lo que hace. Por eso la respuesta inmediata de los socialistas a la iniciativa de Carod de anunciar un referéndum sobre la independencia en el 2014 fue restarle importancia, alegando que era un mensaje "de consumo interno" para los republicanos. Es una manera sutil pero cruel de decir que se trata de entretener a los independentistas hasta que Carod-Rovira haya acumulado los trienios suficientes como para jubilarse como un marajá... No es malo que la gente sepa la verdad.

Cuando los políticos hablan a todas horas, explicar a la gente que esto que dice lo dice pero no lo hace, y esto que hace no lo dice porque le da vergüenza es difícil y, últimamente, bastante arriesgado. Y si lo que se dice como partido es exactamente lo contrario de lo que se hace como Gobierno, la sensación de tomadura de pelo acabará convirtiendo la abstención en las urnas en una epidemia. Una manera de resolverlo sería que los políticos dijeran e hicieran lo mismo cuando hablan como partido y cuando ejercen como gobernantes, pero como eso es una utopía, podríamos llegar a un acuerdo. Propongo fijar el baremo en la diferencia entre lo que dicen y lo que hacen y lo digo sin acritud hacia Carod-Rovira ni a nadie. En todos los casos el saldo será negativo, pero en unos más que en otros.

En el mismo discurso a los periodistas, que, por cierto, no fue leído como otras veces, es decir, que no se lo habían escrito otros, el president Montilla hizo algo que yo personalmente, y por la cuenta que me trae, le agradezco profundamente. Invitó a los periodistas a ser exigentes con la acción del Govern. Creo que interpreto bien que cuando anima a los periodistas a ser exigentes, les está pidiendo no que sean héroes, pero que tengan coraje, que actúen sin miedo y hablen de lo que está haciendo el Govern. Seguro que lo dice porque la acción del Govern trasciende más bien poco. Es la misma preocupación de la que se lamentaban Pujol y Maragall, pero en el caso del Govern Montilla el decalage entre lo que se hace - bien o mal- y lo que se sabe es inmenso. El president debería averiguar las causas, y no le costará advertir, porque lo sabe todo el mundo, que mientras él pide coraje, hay un colaborador suyo que prefiere tener a la gente amedrentada con una estrategia tan brillante que a la vista está el entusiasmo colectivo que es capaz de genera

Anònim Says:
21/9/07 00:54

El periodista aquest que ha denunciat aquest fet el que hauria de fer es anar a la Fiscalia i no al tripartit-watch

Anònim Says:
21/9/07 10:31

anònim. queda clar que el que es juga la feina i futur professional no ets tu.

Si l'equip de vanguardia decideix callar, ell ho ha de fer.

l'argument d'anat a la fiscalia...No es fàcil, i el Bolaño ho sap.

Anònim Says:
21/9/07 10:38

Qui és aquest tal Bolaño per amenaçar d'aquesta manera? Qui l'ha votat, aquest home? A quin ciutadans representa? El seu desvergonyiment només se sustenta en la protecció que rep del Montilla i els seus esbirros. Camorristes com Bolaño, fora de Catalunya.

Anònim Says:
23/9/07 12:28

aquest Bolaño és un nazi!

Anònim Says:
8/10/07 15:00

Que ningú oblidi que el pre3domini i l'existència de Bolaños i Montillas és possible (i durarà, durarà...) gràcies a Carod i Puigcercós i, en general a ERc.

Anònim Says:
9/10/07 09:22

Tot això és fruit del sectarisme d'aquesta esquerra rancia, liderada per uns socialistes que sempre tant a Espanya com aquí només han frisat per controlar els mitjans. I els poca pena d'en Saura i els botiflers d'en Carod els hi fan el joc perquè ara tenen butaques i poden donar d emenjar a tots els seus. És repugnant com manipulen tot el que toquen.

TWTtv


Artur Mas,
la casa gran


1-D, dret de decidir,
La primera TV antitripartit

Fes-ho possible

Nom:

E-mail:

Comentaris:
(no usis accents)


Contacta amb nosaltres

Introdueix el teu e-mail:


Afegir a Google Reader o Homepage

Suscriure a Bloglines

Add to Technorati Favorites



Col·labora

















Nota

(CC) 2006-2007
Alguns drets reservats Tripartit-Watch Team
Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font

Online des del 09.11.2006

Privacitat

(CC) 2006-2007 GRUP TWT
TWT · TWTtv · AlertaTripartit

Advisory

Comptadors

visites
usuaris online

Enllaços

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!